Daarvoor kunt u het beste contact opnemen met de afdeling Zorgbemiddeling. Zij kunnen helpen bij de aanmelding of een verwijzing. Ook kunt u meer informatie vragen of een afspraak maken voor een rondleiding op één van de woonlocaties van SEIN.
Ontvangt u zorg van SEIN of vertegenwoordigt u iemand die onze zorg ontvangt? Dan geeft u administratieve wijzigingen door aan onze cliëntadministratie via een aantal formulieren of u neemt contact op.
Bij spoed kunt u het beste 112 bellen. Heeft u SEIN buiten kantooruren met spoed nodig? Dan kunt u bellen naar 023-558 8000 en in het keuzemenu voor de optie Spoed kiezen.
Wilt u de uitslagen van laboratoriumonderzoek of andere patiëntgegevens naar onze (poli)klinieken sturen? Gebruik hiervoor dan het directe e-mailadres van de betreffende (poli)kliniek. Zo komt het snel en veilig op de juiste plek. Gebruik 'veilig verzenden' in verband met AVG wetgeving. Veel van uw eigen gegevens kunt u als patiënt wijzigingen via MijnSEIN.
Heeft u vragen met betrekking tot facilitair, inkoop of facturen, dan kunt u contact opnemen met ons Servicebureau, afdeling inkoop of een van de administraties.