Cliënten geven Bureau Arbeid een 8,5!

Datum
Tag
Nieuws
Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Het klanttevredenheidsonderzoek van Blik op Werk heeft ons Bureau Arbeid een 8,5 opgeleverd. Een prachtig resultaat waar ze trots op zijn. En terecht, want ze steken enorm veel energie in het begeleiden van mensen met epilepsie in het vinden van een baan.  

Begrip voor impact van epilepsie

Hoger dan het landelijke gemiddelde van 8,1. Cliënten zijn vooral blij dat de arbeidsconsulenten niet alleen verstand hebben van arbeidszaken, maar ook begrijpt wat de impact van epilepsie is op het dagelijks leven. Een verbeterpunt zit in het uitwerken van het stappenplan, er zijn mensen die hier meer behoefte aan hebben.

Bekwaam

Ook de opdrachtgevers zijn zeer tevreden en geven gemiddeld een 7,8. Bijna gelijk aan het landelijke gemiddelde van 7,9. Een opdrachtgever is bijvoorbeeld het UWV. Maar ook bedrijven die vragen om begeleiding van een medewerker om te heringetreden. Die kan dan bijvoorbeeld niet in de oude functie terugkomen maar dan gaan ze op zoek wat iemand nog wel kan doen voor het bedrijf. Volgens de opdrachtgevers staan bekwaamheid, tijdigheid en gelijkheid hoog in het vaandel van SEIN. Een verbeterpunt zit in de rol van de werkgever en leidinggevende, die mag nog meer worden betrokken bij het proces van het terug begeleiden naar een werkplek.

Optimaliseren en verbeteren

Arbeidsconsulent Ellen over de uitkomst van het klanttevredenheidsonderzoek: “Wij zijn super trots op de 8,7 die onze klanten ons geven. Ook het aandachtspunt om de werkgever meer mee te nemen in het re-integratietraject helpt ons om onze dienstverlening te optimaliseren en te verbeteren.”