Bij SEIN werken we aan ambitieuze doelen, binnen het team Facilitair & Vastgoed kun je denken aan het integraal verduurzamen van onze organisatie, waarbij we het zilveren niveau weten te behouden van de Milieuthermometer Zorg. Als adviseur facilitair speel jij een sleutelrol in het verwezenlijken van deze ambitie. Ben jij klaar om samen met ons impact te maken op duurzaamheid, kwaliteit en veiligheid?
Wat ga je doen?
Vanuit de locatie in Cruquius focus je op onze facilitaire dienstverlening, waaronder duurzaamheid, kwaliteit en veiligheid. Je adviseert het management van Facilitair & Vastgoed bij het ontwikkelen van beleid en processen, schakelt moeiteloos tussen operationele taken en tactische vraagstukken. Je takenpakket bestaat onder andere uit:
- Sturing en advisering op en over ons FMIS (Topdesk),
- Klantmanagement, waarbij je nauw contact houdt met onze zorgcollega’s en proactief met verbetervoorstellen komt,
- Sturing op ons facilitair beleid en aan het voldoen aan wet- en regelgeving (denk bijvoorbeeld aan BHV),
- Ondersteunt op het bijhouden van onze product- en dienstencatalogus,
- Ondersteunt bij beleidsvoorstellen en procesverbeteringen,
- Ondersteunt bij of voert kleine projecten uit.
Wie ben jij?
Je bent een persoon die zaken actief oppakt, regelt en uitwerkt. Het ene moment ben je met kleine operationele dingen op de werkvloer bezig. Het volgende moment ben je druk met het opstellen of evalueren van beleidsmatige stukken. En morgen kan er een bezoek aan een leverancier op de agenda staan om te bepalen welke beleidsmatige keuzes wij moeten maken naar de toekomst.
Als adviseur facilitair werk je zelfstandig en weet je van aanpakken. Je hebt oog voor duurzaamheid, kwaliteit en veiligheid. Je schakelt eenvoudig tussen verschillende niveaus en onderwerpen en werkt vaak projectmatig. Verder deins je niet terug als projecten om meer tijd en doorzettingsvermogen vragen dan van te voren ingeschat, ben je enthousiast en weet je de verbinding te leggen tussen de zorg en de ondersteunende diensten. Zo creëer je betrokkenheid die nodig is om gezamenlijke doelen te bereiken.
De functie adviseur facilitair is bij jou in goede handen, want jij hebt ook:
- Een hbo werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding richting facilitair management/ hotelschool
- Kennis op het gebied van duurzaamheid, kwaliteit en veiligheid
- Ervaring in projectmatig werken en uitwerken van processen
- Ervaring als adviseur facilitair of een vergelijkbare functie
- Ervaring op het gebied van vastgoed is een pré
- Zin om verdere ontwikkelingen op het gebied van facilitaire dienstverlening vorm te geven.
- Zin om jezelf te blijven ontwikkelen en dus bereidt om aanvullende trainingen of opleidingen te volgen.
Jouw team
Je komt te werken binnen de afdeling Facilitair en Vastgoed. Deze afdeling bestaat uit collega’s die werken in de uitvoerende teams zoals de horeca, logistiek, beveiliging, inkoop en technische dienst. Zij zijn jouw voelsprieten in de organisatie. Op kantoor trek je vooral op met de facilitair coördinatoren en het team van vastgoed. Dit zijn ongeveer 18 medewerkers. Het leuke is dat jij in een splinternieuw gebouw komt te werken. In januari 2024 zijn wij verhuisd met onze afdeling naar een fris nieuw kantoor, helemaal ingericht volgens de nieuwe duurzaamheidsrichtlijnen waarbij flexibele werkvormen en ontmoeten centraal staan.
Solliciteren, zo werkt het!
Je solliciteert op de functie van adviseur facilitair via de sollicitatieknop. Liever eerst meer informatie? Neem gerust contact op met Marjolijn Boomsma, unitmanager facilitair via 06 1130 3173 of mboomsma@sein.nl. Zij vertelt je alles over deze functie.