Medisch Secretaresse Amsterdam

2429 - 3440
Werktijd
24 - 28 uur
Locatie
Amsterdam
Solliciteer

Ben jij een administratieve duizendpoot die als medisch secretaresse wil werken in onze polikliniek in Amsterdam. Wil je jouw expertise maximaal inzetten? Dan maken wij graag kennis met je!

Wat ga je doen?

Als medisch secretaresse ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en plannen van de spreekuren van de diverse disciplines die op de polikliniek werkzaam zijn. Je staat patiënten en derden (telefonisch) te woord. Je schrijft patiënten in en nodigt ze uit voor afspraken, zowel schriftelijk als digitaal. Je ontvangt patiënten op de polikliniek en plant afspraken in. Verder verzorg je de medische correspondentie en houd je het medisch elektronisch dossier up-to-date. Er zijn ook nog overige administratieve werkzaamheden, zoals onder andere het zorgdragen voor bestellingen van benodigde materialen/kantoorartikelen. Ook heb je regelmatig te maken met derden op het gebied van pand gerelateerde zaken zoals schoonmaak etc.

Wie ben jij?

Wanneer je een (medische) secretaresse opleiding hebt gedaan met bij voorkeur een havo-achtergrond ben je bij ons aan het juiste adres. Je beschikt over relevante werkervaring en hebt enige kennis van de medische terminologie. Heb je kennis van HIX dan is dat mooi meegenomen. Verder heb je goede en aantoonbare kennis van Word en Excel, ben je communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk) en ben je stressbestendig en representatief. Ook dien je zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen werken en over een flexibele werkhouding te beschikken.

Jouw team

De polikliniek Amsterdam bestaat uit een team van 3 medisch secretaresses, 1 maatschappelijk werker, 1 arbeidsconsulent, 1 verpleegkundig specialist en 3 neurologen waarvan 1 kinderneuroloog. Bij de polikliniek komen volwassenen en verstandelijk beperkten met epilepsie op het spreekuur van de neurologen en overige disciplines. Van de medisch secretaresse wordt verwacht dat ze zorgdraagt voor de spreekuurondersteuning.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een afwisselende baan in een enthousiast, innoverend en professioneel team.
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je maximaal € 3440,- op basis van een 36-urige werkweek overeenkomstig FWG schaal 35.
  • SEIN kent een vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van elk 8,33%.
  • In eerste instantie is een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar van toepassing, met na dat jaar de intentie tot een vast dienstverband.
  • Het betreft een contract voor minimaal 24 en maximaal gemiddeld 28 uur per week.
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • SEIN investeert in zijn medewerkers. Er is veel ruimte voor ontwikkelmogelijkheden en veel mogelijkheden om je bij te scholen op het gebied van epilepsie. Trainingen kun je volgen wanneer je maar wilt via GoodHabitz.
  • SEIN biedt financieel aantrekkelijke aanvullende regelingen zoals sport- en fietsplan.
  • De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen.

Solliciteren, zo werkt het!

Je solliciteert op deze functie via de sollicitatieknop.
Zodra wij in jou de nieuwe ideale kandidaat zien, nodigen we je uit voor een gesprek.

Liever eerst meer informatie? Rosemary van Beljouw, Hoofd Ambulante Zorg vertelt je alles over deze vacature. Zij is te bereiken op telefoonnummer 023 558 8946 of via rvbeljouw@sein.nl of met Ellenoor Walther, Coördinator secretariaat op telefoonnummer 023 558 8936 of via ewalther@sein.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!

Meer informatie?

Rosemary van Beljouw
Hoofd Ambulante Zorg

Meer informatie?

Ellenoor Walther
Coördinator Secretariaat

Geïnteresseerd in deze vacature?

Wij zijn altijd opzoek naar enthousiastelingen om ons team te versterken!

Solliciteer