Help jij als adviseur facilitair management mee om onze ambities waar te maken? Dit jaar hebben wij het certificaat zilver behaald voor de Milieu Thermometer Zorg en hebben de ambitie uitgesproken om door te groeien naar het niveau goud in 2025! Werk jij hier samen met ons aan mee?
Wat ga je doen?
Vanuit jouw standplaats Cruquius geef jij inhoud aan je functie waarin duurzaamheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan. De komende tijd ga jij je onder andere richten op onderwerpen uit de Milieu Thermometer Zorg. Denk hierbij aan:
- Verduurzaming van het voedingsaanbod.
- Verminderen en scheiden van het bedrijfsafval.
- Het beheer van de milieubarometer.
Daarnaast ondersteun je de organisatie in de facilitaire dienstverlening, zodat de organisatie en zorgprocessen goed kunnen worden uitgevoerd. Je bent een echte adviseur. Het ene moment ben je met kleine dingen op de werkvloer bezig. Het volgende moment ben je druk met strategische en beleidsmatige stukken. En morgen kan er een bezoek aan een leverancier op de agenda staan om te bepalen welke beleidsmatige keuzes wij moeten maken naar de toekomst. Om je vervolgens ’s middags te richten op de professionalisering van de afdeling. Kortom een boeiende veelzijdige baan die richting vraagt naar de toekomstige ontwikkelingen. Als adviseur facilitair management van SEIN:
- Ben je gedreven om te blijven werken aan duurzaamheid die de komende jaren veel aandacht blijft vragen. SEIN heeft de ambitie om de klimaatdoelstellingen te halen voor 2030.
- Ben je en blijf je goed op de hoogte van de ontwikkelingen in je vakgebied en deel je deze kennis.
- Ben je een enthousiaste kandidaat die de verbinding weet te slaan tussen de zorg en de ondersteunende diensten.
Wie ben jij?
Als adviseur facilitair management bij SEIN heb je een zelfstandige functie en kun je een stempel drukken op jouw eigen rol. Je staat stevig genoeg in je schoenen om onderwerpen die op de Milieu Thermometer Zorg staan, binnen SEIN uit te rollen en weet dit met flair te brengen. Wij vinden het belangrijk dat je goed kunt schakelen tussen de verschillende onderwerpen die er zijn. Projectmatig kunnen werken gaat je gemakkelijk af. Verder ben je enthousiast en vasthoudend en weet je de verbinding te slaan tussen de zorg en de ondersteunende diensten. Zo creëer je betrokkenheid die nodig is om gezamenlijke doelen te bereiken. Je weet de juiste afdelingen en collega’s te vinden doordat je op inhoud kunt meepraten. Je toont ondernemerschap en je kunt uitstekend zelfstandig uit de voeten. Het facilitair management is bij jou in goede handen, want jij hebt ook:
- Een hbo werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding richting facilitair management/ hotelschool.
- Ervaring als adviseur facilitair management of een vergelijkbare functie.
- Zin om verdere ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en facilitaire dienstverlening vorm te geven.
Jouw team
Je komt te werken binnen de afdeling Facilitair en Vastgoed. Deze afdeling bestaat uit collega’s die werken in de uitvoerende afdelingen zoals de horeca, logistiek, inkoop en technische dienst. Zij zijn jouw voelsprieten in de organisatie. Op kantoor trek je vooral op met de facilitair coördinatoren en het team van vastgoed. Dit zijn ongeveer 18 medewerkers. Het leuke is dat jij in een splinternieuw gebouw komt te werken. In januari 2024 verhuizen wij met onze afdeling naar een fris nieuw kantoor, helemaal ingericht volgens de nieuwe milieunormen en gericht op ontvangst en ontmoeten. Wil je meer weten van onze plannen, solliciteer direct. Wij nemen je graag mee richting de toekomst.
Solliciteren, zo werkt het!
Je solliciteert op deze functie via de sollicitatieknop.
Zodra wij in jou de nieuwe ideale kandidaat zien, nodigen we je uit voor een gesprek.
Liever eerst meer informatie? Neem gerust contact op met Marjolijn Boomsma, Unit Manager Facilitair, via telefoonnummer 06 11303173.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!