Medisch Secretaresse

2028 - 2972
Werktijd
24 - 24
Locatie
Den Haag
Solliciteer

Bij SEIN zijn wij per direct op zoek naar een medisch secretaresse om ons team in Den Haag te versterken. Ben jij beschikbaar op maandag, dinsdag (in de oneven weken), woensdag, en donderdag (in de even weken) dan komen wij graag met jou in contact. 

Wat ga je doen?

Als medisch secretaresse ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en plannen van de spreekuren van de diverse disciplines die op de polikliniek werkzaam zijn. Je staat patiënten en derden (telefonisch) te woord. Je schrijft patiënten in en nodigt ze uit voor afspraken, zowel schriftelijk als digitaal. Je ontvangt patiënten op de polikliniek en plant afspraken in. Verder verzorg je de medische correspondentie en houd je het medisch elektronisch dossier up-to-date. Ook speel je een rol bij het tot stand komen van beeldconsulten met patiënten. Er zijn ook nog overige administratieve werkzaamheden, zoals onder andere het zorgdragen voor bestellingen van benodigde materialen/kantoorartikelen.

Wie ben jij?

wanneer je een (medische) secretaresse opleiding hebt gedaan met bij voorkeur een Havo achtergrond ben je bij ons aan het juist adres. Je beschikt over relevante werkervaring en hebt enige kennis van de medische terminologie. Heb je kennis van HIX dan is dat een pré. Verder heb je goede en aantoonbare kennis van Word en Excel, ben je communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk) en ben je stressbestendig en representatief. Ook dien je zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen werken en over een flexibele werkhouding te beschikken. 

Jouw team

De polikliniek Rotterdam Den Haag bestaat uit een team van 4 medisch secretaresses, 2 maatschappelijk werkers, 1 arbeidsconsulent, 1 verpleegkundig specialist en 5 neurologen waarvan 1 kinderneuroloog. Ook komt er regelmatig een ambulant schoolbegeleider langs. Bij de polikliniek komen volwassenen, kinderen en verstandelijk beperkten met epilepsie op het spreekuur van de neurologen en overige disciplines. Van de medisch secretaresse wordt verwacht dat ze zorgdraagt voor de spreekuurondersteuning.

Arbeidsvoorwaarden

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je bij 36 uur werken per week een salaris tussen de € 2028 en € 2972 bruto per maand (FWG 35).
  • vakantiegeld (8,33%) en een eindejaarsuitkering (8,33%). 
  • Er is veel ruimte om je eigen werk vorm te geven.
  • Je werkt in een vast team vol leuke en professionele collega’s.
  • Er zijn volop opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en veel mogelijkheden om je bij te scholen op het gebied van epilepsie.
  • Je krijgt onbeperkt toegang tot cursussen en opleidingen in Goodhabitz.
  • Arbeidsvoorwaarden zijn conform cao Ziekenhuizen.
  • SEIN biedt financieel aantrekkelijke aanvullende regelingen zoals bedrijfsfitness en fietsplan.

 

Solliciteren, zo werkt het!



Je motivatiebrief en CV zien wij graag tegemoet via de sollicitatieknop hieronder.  Heb je vragen neem dan contact op met Rosemary van Beljouw, hoofd ambulante zorg (rvbeljouwhallen@sein.nl, 06-44756099). Zij kan je alles vertellen over deze functie. Zien we in jou een geschikte kandidaten, dan nodigen we je uit voor een gesprek. 

Het inwinnen van referenties maakt deel uit van de procedure. Bij aanstelling dien je een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen.
Met je sollicitatie geef je SEIN toestemming om tijdens de sollicitatieprocedure eventueel je profiel op zakelijke social media op te zoeken.

Het Recruitmentteam van SEIN werkt zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus. 

Meer informatie?

Rosemary van Beljouw
Hoofd Ambulante Zorg

Geïnteresseerd in deze vacature?

Wij zijn altijd opzoek naar enthousiastelingen om ons team te versterken! (CV verplicht)

Solliciteer